Gary在保健室醒的時候,發現身邊的是Darren和Oscar。
 
Darren:「醒啦?」
Gary:「呢度係?」
Oscar:「保健室,你無啦啦係更衣室暈低左,有人發現左就送左你過黎。」
Darren:「你係咪無食飯就係體育館操左幾個鐘?」
Gary:「下?er…」
Darren:「醫生頭先話你無食飯加過份疲勞,先會突然暈低左。Oscar又話佢去到場館就見到你練緊波,咪咁估囉。」
Gary:「一時之間唔記得食啫。」
Oscar:「做咩玩命啫?」


Gary:「無啦,下次唔會。」
 
此時,保健室的門打開,進來的是教練、Steven、Wilson和幾位隊友。
 
教練和幾位隊友對Gary送上關心,寒暄和叮囑幾句後就離開,留下Steven、Darren和Gary在場。
 
Gary:「你地無咩野都可以走先架啦。」
Darren:「得唔得呀你,我怕你返屋企路上又暈低喎。」
Gary:「唔會啦,而家精神好多。」
Darren:「使唔使我地搵人陪你返去?你住邊呀?」


Gary:「唔使啦,唔煩住你地。」
 
Steven此時終於開聲:「我叫Oscar陪你返去啦,我知你地都順路,唔好咁婆媽啦,你再暈低既話我唔知點同你屋企人交代。」
 
說完這句他便離開房間,跟出面的Oscar交代他的事。
 
Wilson:「咁你陪佢返去啦。」
Oscar:「嗯,咁我下星期再搵你食飯啦。」
Steven:「唔好意思呀,但你地住差唔多方向,得你幫到佢。」
Oscar:「OK啦,我都驚佢再暈過。」


 
Steven此時收到Edmund的電話,便走開接聽。
 
在Steven走開了的一瞬間,Darren和Gary在保健室走出來。Darren說:「唔該哂你啦Oscar,起碼送到佢返屋企附近呀。」
 
有時世事就是這麼奇妙,以往互相都不太看得順眼的兩人,這天突然變成回家路上的好伙伴,一同登上往屯門的巴士。
 
Oscar:「我都唔知你住大西北既。」
Gary:「你都無咩點同我傾過計。」
Oscar:「哈,咁又係。」
Gary:「Sorry呀,其實我真係無野,係Steven同Darren硬係要你送我返去。」
Oscar:「係架,明明有得同Wilson食飯,而家變左送你返屋企,個反差接受唔到囉。」語氣倒是輕鬆的,說笑著。
Gary:「係喎,你地兩個點呀?」
Oscar:「下?」
Gary:「做咩咁驚訝?唔係以為我唔知嘛?」


Oscar:「哦,無,都係咁囉。」
Gary:「我明白既,不過做到好朋友已經好好啦。」
Oscar:「你又做咩咁感概呀?」
Gary:「無呀。」
Oscar:「慢慢黎啦。」
 
Gary沒有再回應,看著窗外。
 
Oscar突然覺得,兩人的處境有點相似,都喜歡了一個不應該喜歡的人,初時都抱著一個奢侈的想法,希望會得到這個不可能的幸福,但當幻想被現實打破的時候,就發現除了將這份感覺收藏在心底裡之外,沒有什麼東西可以做。
 
正如Gary所說:「做到好朋友已經好好。」
 
巴士駛進隧道的一刻,兩人對望了一眼,然後一同微笑,仿佛知道大家都在想同一樣東西,分享著相同的感受。