辛先生一班人帶住我哋偷偷地喺後門開車走,呢個籠壓制住我哋嘅超能力,所以我哋暫時都冇力去反抗。

辛先生眼見車已經就快離開呢座山,佢暗地裡鬆咗一口氣。

「砰!」

車頂嘅陽光突然被遮住,然後一聲巨響,啟暴龍龐大嘅身體重重噉壓向車頭。

「啊!!!」





車被撞到反側倒轉,辛先生佢哋就好似侏羅紀公園裡面嘅主角一樣,想逃走出去但又唔敢。

川朴騎喺啟暴龍嘅背脊,居高臨下咁俯視眼前垂死掙扎嘅幾個人,可憐又可恨。

「你這小子是來救牠們吧?可惜你只有一個人......」辛先生忍住內心嘅恐懼,對上川朴好似望死物一樣嘅眼神同,嘗試同佢談判。

「你係咩意思啊?」川朴之前都有聽個辛先生呢個歷史人物嘅臭名,佢瞬間警惕起嚟。

「如果你再接近,我馬上把牠們殺了。還有快死的那兩個女孩應該都已經送去醫院吧?我只要一個電話,她們就沒命了。」比起後生衝動嘅川朴,辛先生就好似一隻老狐狸,每一句說話都充滿住計算。





聽到辛先生提起黃思,川朴嬲到震。但佢的確唔噉輕舉妄動,因為我同謎擬Q佢哋都喺辛先生手上。而喺醫院嘅樂樂仲處於危險期,萬一佢真係死咗,中共真正嘅陰謀就未必會暴光。

唔止川朴失去咗養育佢嘅老師,成個世界嘅未來都有可能因為樂樂嘅死而改寫......

正當川朴陷入沉思,佢嘅動作都變到有啲遲疑。辛先生趁機偷偷拎起收埋喺暗格嘅手槍,槍頭對準川朴心臟嘅位置開槍。

「砰!」

川朴反射性側身閃開,但依然遲咗一步。子彈打咗落佢手臂嘅位置,大量鮮血嘅血流出,慢慢滴落地面形成一個小型嘅血氹。





「嗯......」川朴皺起眉頭,忍住痛冇去反擊。

「哈哈哈哈哈......」辛先生見到川朴遲疑嘅動作就知道自己賭啱咗,慢慢喺車到爬出嚟,然後抬頭大笑。

「你的確是一個難得的人材,如果我的下屬有你一半身手,我已經滿足了......」辛先生嘅說話分明就係想收川朴做自己嘅手下,幫自己手做壞事。但川朴眼神堅定,完全冇一刻嘅動搖。

「哈哈......可惜了,可惜了.......既然不是同路人,我也沒必要給自己留一個強大嘅敵人。只有死人,才不會生事......」辛先生再次將手槍嘅槍頭指向川朴。

同一時間,辛先生嘅頭都被身後嘅下屬用槍指住。

「你想做什麼啊!」辛先生用眼尾怒睥身後想背叛佢嘅二五仔。

「的確係好可惜,你嘅計劃每一步都好完美,但就係計漏咗死人。」佢身後嘅男人露出一個勝利嘅笑容,而另一個同佢哋一齊逃走嘅下屬,已經被打暈喺地下。
已有 0 人追稿